Posiadaczy karnetów na mecze Ruchu informujemy, że mogą już sprawdzić, jakie miejsce zostało im przypisane na Stadionie Miejskim w Gliwicach, gdzie Niebiescy będą rozgrywać domowe spotkania w rundzie wiosennej. Możliwa jest zmiana przypisanego miejsca, a w przypadku nieobecności na meczu także zwolnienie go lub przekazanie wybranej osobie.
Aby sprawdzić przypisane miejsce należy zalogować się na stronie bilety.ksruch.com, następnie wejść w "moje konto", przewinąć stronę na dół i przejść do karnetu. Przy pozycji "Karnet stadion Gliwice" widoczny będzie numer przypisanego miejsca.
Każdy karnetowicz może zmienić przypisane miejsce na inne. W tym celu po zalogowaniu w systemie należy wejść w MOJE KONTO, przewinąć stronę na dół i przejść do karnetu, następnie kliknąć w "Karnet stadion Gliwice" (kwadrat ze strzałką). Przy meczu "Ruch Chorzów – Chrobry Głogów" klikamy ZMIEŃ MIEJSCE. Wyświetli się mapa stadionu w Gliwicach. Wybieramy interesujący nas sektor i miejsce. Następnie przechodzimy do koszyka. Jeśli cena biletu na nowo wybrane miejsce będzie wyższa od ceny biletu na dotychczasowe miejsce, konieczna będzie dopłata różnicy między cenami. Koniecznie należy zaznaczyć opcję "AKTUALNA KARTA KIBICA". Następnie klikamy w PODSUMOWANIE i DOKOŃCZ TRANSAKCJĘ. Miejsce zostało zmienione.
Jednocześnie zwracamy się z prośbą do karnetowiczów, którzy z różnych względów nie mogą być obecni na meczu z Chrobrym, o zwolnienie swojego miejsca lub przekazanie go wybranej osobie. Dzięki temu jeszcze więcej fanów będzie mogło wspierać Niebieskich w inauguracyjnym spotkaniu. Opcje zwolnienia lub przekazania swojego miejsca dostępne są w naszym systemie na stronie bilety.ksruch.com. Po zalogowaniu się należy wejść w MOJE KONTO, przewinąć stronę na dół i przejść do karnetu, następnie kliknąć w "Karnet stadion Gliwice" (kwadrat ze strzałką). Przy meczu „Ruch Chorzów – Chrobry Głogów” dostępne będą opcje:
ANULUJ – zwolnienie miejsca
PRZEKAŻ BILET – zwalnianie swojego miejsca konkretnej osobie. Po wybraniu tej opcji należy podać nr PESEL osoby, której chcemy przekazać wejściówkę. Jeśli osoba, której chcemy przekazać bilet, nie figuruje w naszej bazie, należy dodatkowo podać jej dane (imię, nazwisko i miasto). Jeśli osoba, której chcemy przekazać bilet, ma kartę kibica, zaznaczamy opcję AKTUALNA KARTA KIBICA. Jeśli nie posiada karty, zaznaczamy opcję „WYDRUK SAMODZIELNY”. Następnie klikamy w PODSUMOWANIE i DOKOŃCZ TRANSAKCJĘ. Miejsce zostało przekazane. Przekazaną wejściówkę można wydrukować lub przy wejściu na stadion okazać na urządzeniu mobilnym.
Wszystkich karnetowiczów zachęcamy do korzystania z dostępnych funkcjonalność!
źródło: RUch Chorzów