Działem marketingu Ruchu Chorzów kieruje od dzisiaj Aleksander Kaim. - Włożymy w naszą pracę całe serce - zapewnia.
Aleksander Kaim ma 31 lat. W 2011 r. uzyskał prestiżowy tytuł Master of Business Administration z National Louis University w Chicago. Od 2014 r. pracuje w Ruchu na stanowisku marketing managera. Odpowiadał m.in. za sprzedaż. Był także pomysłodawcą i współrealizatorem takich akcji jak "14 Powodów do Dumy", "Adler - reaktywacja", "Zakazany Region", "Hot Blue Mannequin Challenge" czy "Ruch podbija Internet".
- Od dzisiaj odpowiadam za to, jak oceniany będzie marketing najbardziej utytułowanego klubu w Polsce. To wielka odpowiedzialność, z której zdaję sobie sprawę. Gwarantuję, że razem z zespołem włożymy w naszą pracę całe serce. Bardzo liczymy też na jeszcze silniejszą współpracę z kibicami. W końcu to oni są głównymi recenzentami naszych działań - podkreśla Aleksander Kaim.
źródło: Ruch Chorzów / Niebiescy.pl