Ze względu na skomplikowany proces wdrażania nowego systemu, otwarta sprzedaż karnetów na nowy sezon nie rozpocznie się w zapowiadanym terminie 1 lipca. Klub wytłumaczył zaistniałą sytuację:
"Nowy system sprzedaży Roboticket, który funkcjonuje w większości klubów Ekstraklasy, został już przy Cichej uruchomiony. Obecnie jesteśmy w fazie testowania oraz poprawiania drobnych niedociągnięć. Dopiero po zakończeniu tego etapu będziemy mogli rozpocząć sprzedaż karnetów na nowy sezon. Biorąc pod uwagę tempo prowadzonych prac, powinno to nastąpić w poniedziałek, 4 lipca, co jeszcze potwierdzimy w najbliższy weekend w osobnym komunikacie.
Przepraszamy, że nie dotrzymaliśmy zapowiadanego terminu i prosimy o wyrozumiałość. Decyzja o wdrożeniu nowego systemu była motywowana poprawą komfortu oraz jakości obsługi naszych Kibiców, dlatego też dopóki nie będziemy mieć pewności, że proces zakupu karnetów i biletów przebiega bez zarzutu, nie chcemy narażać Was na niepotrzebne nerwy i tracenie czasu."
źródło: Ruch Chorzów